U kunt inloggen via itsme® om snel en veilig toegang te krijgen tot uw account. Klik hiervoor op de knop "Verbinden met itsme".
Als u deze functie wilt gebruiken, moet u ervoor zorgen dat u een actief itsme®-account hebt en dat de itsme®-applicatie op uw telefoon is geïnstalleerd.
Verbinden met itsmeU kunt het direct resetten op voorwaarde dat u een mobiel telefoonnummer hebt ingevoerd in uw persoonlijke gegevens. Anders kunt u ervoor kiezen om een nieuw wachtwoord per post te ontvangen.
Let op: u kunt uw wachtwoord EN uw gebruikersnaam niet via hetzelfde communicatiekanaal aanvragen. U moet voor elk verzoek een ander kanaal kiezen (sms, post, telefonische hulp).
Wachtwoord opnieuw instellenU kunt deze meteen opvragen op voorwaarde dat u een e-mailadres heeft geregistreerd in uw persoonlijke gegevens. Indien niet, kunt u kiezen om uw gebruikersnaam per post te ontvangen.
Let op: u kunt uw wachtwoord EN uw gebruikersnaam niet via hetzelfde communicatiekanaal aanvragen. U moet voor elk verzoek een ander kanaal kiezen (sms, post, telefonische hulp).
Uw gebruikersnaam herstellenAls u uw gebruikersnaam en wachtwoord weet, maar uw wachtwoord geblokkeerd is, dan kunt u deze ontgrendelen op voorwaarde dat u een mobiel telefoonnummer ingevoerd heeft onder uw persoonlijke gegevens.
Uw toegang deblokkerenOf bel het Beobank Service Center op +32 (0)2 622 20 00 van maandag tot vrijdag van 8u tot 20u en op zaterdag van 9u tot 12u30.
Buiten deze uren, gelieve Card Stop te bellen op +32 (0) 78 170 170.
Of klik hieronder om het online formulier in te vullen.
Mijn Bankieren op afstand blokkerenIn geval van moeilijkheden kunt u uw agentschap contacteren of telefonisch contact opnemen met uw Beobank Service Center van maandag tot en met vrijdag van 8u tot 20u en op zaterdag van 9u tot 12u30.
Bel de klantenservice op 02 622 20 00