Verloren of gestolen kaart?

Als uw kaarten verloren of gestolen zijn, blokkeert u ze onmiddellijk via het tabblad Rekeningen > Kaarten. Kies de kaart die verloren of gestolen is, en klik op Blokkeren.


U kunt ook onmiddellijk naar de Cardstop-service bellen op het nummer +32 (0)78 170 170 (24 uur per dag, 7 dagen per week), die voor de blokkering van uw kaart zal zorgen.


Of contact opnemen met Beobank Service Center op +32 (0)2 622 20 00, van maandag tot en met vrijdag van 8u tot 20u uur en op zaterdag van 9u tot 12u30 uur, waar u ook terecht kunt voor het blokkeren van uw kaart.

Denkt u dat u het slachtoffer bent van phishing?

Denkt u dat u het slachtoffer bent van phishing?

Of bel Beobank Service Center op +32 (0)2 622 20 00 van maandag tot vrijdag van 8u tot 20u en zaterdag van 9u tot 12u30.

Buiten deze uren, gelieve Card Stop te bellen op +32 (0) 78 170 170.

Of klik hieronder om het formulier in te vullen.

Mijn Bankieren op afstand blokkeren

Een vraag over Beobank Mobile of een andere vraag?

Voor vragen over Beobank Mobile, bel
+32 (0)2 622 20 00, van maandag tot vrijdag van 8u tot 20u en op zaterdag van 9u tot 12u30.


U kunt ook terecht op www.beobank.be voor meer informatie.

Een ongeluk? Diefstal? Schadegeval?

  • Woningverzekering
  • • Bijstand: Mondial Assistance 02 427 23 43 (24u/24 7d/7)

  • Autoverzekering, motorverzekering en bromfietsverzekering
  • • Bijstand: Mondial Assistance 02 773 61 05 (24u/24 7d/7)

  • Geef uw schadegeval aan
  • • Online in enkele stappen hier in Beobank Mobile via het menu Verzekeringen > Een schadegeval aangeven.
  • • Per telefoon bij ACM insurance +32 (0)2 405 17 45 tijdens werkdagen.

Beobank Home Secure

Een vraag over uw alarmsysteem? Hebt u hulp nodig?

Neem contact op met Customer Service EPS/Beobank Home Secure op 02 400 11 50